Kas sinu brändi jäädakse taga igatsema?

Vähe on brände, mis enamusele inimestest tõeliselt korda läheb. Enamgi veel, inimestel ei oleks kahju, kui suurem
osa brändidest eksisteerimise lõpetaks. Et teada saada, miks see nii on, rääkis Idea Group uuringu Meaningful Brands
raames üle 14 000 inimesega Eestis, Lätis ja Leedus. Nüüdseks me teame, millised brändid on Balti riikides
tähendusrikkad, mis on põhjused selle taga ning kuidas saab oma brändi tähendusrikkamaks muuta.

Valimi suurus:
60 000+ vastajat

panus inimeste elukvaliteeti

% brände, mis parandavad inimeste elukvaliteeti märgatavalt
20%
Iga viies bränd parandab elukvaliteeti märgatavalt

brändi kiindumus

% brände, mis kadumine läheks inimestele tõeliselt korda
30%
Iga kolmanda brändi kadumine läheb meile tõeliselt korda
Meaningful Brands global 2011

Käegakatsutav positiivne mõju

Tähendusrikkal brändil on käegakatsutav positiivne mõju
inimesele ja keskkonnale selle asemel, et lihtsalt eristuda.

Parandab heaolu

Tähendusrikas bränd läheb inimestele korda ja parandab
nii indiviidide, kogukondade, ühiskonna kui ka tulevaste
põlvede heaolu.

  • Unikaalne uuring, mis põhineb Havas Media globaalsel metoodikal. Balti riikides esindab Havas Mediat Idea Group.
  • Annab vastuse küsimustele, millised brändid lähevad inimestele korda ja mida teha, et Sinu bränd oleks tähendusrikas.
  • Globaalselt on uuringut läbi viidud neli korda, Balti riikides toimus uuring 2013. aastal esmakordselt.
    Vastajaid Eestist, Lätist ja Leedust kokku on 14 133, mis on suurima valimiga brändiuuring Balti riikides.
  • Brände osaleb uuringus 500: Eestist 207, Lätist 175 ja Leedust 118.
  • Uuritavad sektorid Eestis on pangandus, kindlustus, jaekaubandus, ehituspoed, telekommunikatsioonivaldkond,
    elektroonika, toit & joogid (piim, liha, alkohol, maiustused) ning energia.

Kui Sinagi soovid enda brändi tähendusrikkaks muuta ning oma tegevusega inimestele korda minna,
siis võta ühendust Idea Groupi Eesti juhi Eha Talvisti või uuringute juhi Mauri Söödiga.

Kontaktid

Eha e-post eha.talvist@idea.ee, telefon 510 2400
Mauri e-post mauri.soot@idea.ee, telefon 502 8856

© 2013, Idea Group